24/4/12

Ελπίζοντας τα όνειρα να βγουν αληθινά…

Σε τρείς ημέρες έχω τα γενέθλια μου! Ομολογουμένως βρίσκομαι σε μια αρκετά καλή φάση της ζωής μου. Δεν τα έχω όλα, μα μου συμβαίνουν πράγματα που μου δίνουν ευκαιρίες να χαμογελώ. Και εγώ φυσικά τις εκμεταλλεύομαι. 
Δεν ξέρω ίσως εγώ να βλέπω πλέον την ζωή διαφορετικά, ίσως να ωρίμασα, ή απλά επιλέγω πλέον να βλέπω μόνο όσα με κάνουν ευτυχισμένη. Έμαθα πολλά, για την ζωή, για τους ανθρώπους, για εμένα. Και είμαι σίγουρη πως θα μάθω πολλά ακόμα. Ίσως κάπου να στεναχωριέμαι όμως, γιατί πλέον κάποιοι άνθρωποι δεν θα είναι δίπλα μου. Κάποιοι έφυγαν γιατί το όρισε η μοίρα, κάποιοι γιατί το θέλησαν, κάποιοι είναι ακόμα εδώ, μα για μένα δεν υπάρχουν πλέον. Υποθέτω πως πρέπει να μαθαίνεις να ζεις με τις απώλειες.
Πολλά συναισθήματα τα έβγαλα από την ζωή μου, κάποια άλλα τα περιμένω να μπουν. Όπως και να ΄χει στιγμή δεν σταμάτησα να ονειρεύομαι. Ακόμα και όταν δεν το παραδέχομαι, ονειρεύομαι. Μα κάπου εύχομαι να δω και κάποια από τα όνειρα αυτά να παίρνουν πνοή. Τρείς ημέρες ακόμα... 

... και μια κρυφή ελπίδα μού λέει πως ίσως και την τελευταία στιγμή κάποια όνειρα, κάποιες από τις ευχές τις περσινές που έστειλα να ταξιδέψουν με το καπνό των κεριών και ίσως να βγουν αληθινές.
Θα βγουν; Δεν ξέρω! Μα ξέρω πως εκείνη την ημέρα και όλες τις υπόλοιπες θα τις περάσω με ανθρώπους που με αγαπούν και αυτό με κάνει να σκέφτομαι θετικά. Άλλωστε βλέποντας τα όσα συμβαίνουν στους ανθρώπους γύρω μου, στην χώρα μου αλλά και γενικότερα στον πλανήτη, κάπου το θεωρώ και αχαριστία να μην χαμογελώ.
Κάποιος κάποτε μου είχε πει “Σαν έχεις την υγειά σου, τα πάντα είναι στα χέρια σου“. Έτσι επιλέγω να κλείσω τις σκέψεις μου, με αυτή την σοφή φράση .