23/4/12

Η ζωή σε πλάνα....

...Και η σκέψη μου σε αεροπλάνα... Ρίμα της κακιάς ώρας , αλλά η ζωή στην καλύτερή της στιγμή , εκεί όπου όλα αρχίζουν πάντα και δεν τελειώνουν ποτέ.. Αλλά-ζω και στριφογυρίζω γύρω από τον εαυτό μου. Είναι ο πιο σίγουρος τρόπος να δεις τον κόσμο από έξω προς τα μέσα, έτσι για αλλαγή.

Φέρομαι καλά στον εαυτό μου -πια- και έτσι η ζωή με εμπιστεύεται και μου φέρεται κι εκείνη ανίστοιχα. Όλα τα "πρέπει", τα "θέλω" και τα "μη", αρχίζουν και τελειώνουν στην έλλειψη σεβασμού για το μεγαλύτερο θαύμα της ζωής μας: το "εγώ" μας. Να 'σαι καλά με τις επιλογές σου, να ζεις αρμονικά με το "πετσί" σου, να χαμογελάς με τη γελοιότητα των λαθών σου και να αγαπάς...Και η σκέψη θα ακολουθεί τη διάθεση...
Κι όταν κάτι από αυτά δεν συμβαίνει; Τότε διαλέγεις...Ή μπουρλότο και φτου ξελευτερία ή αυτομαστίγωμα μέχρι τελικής πτώσεως και καλά κρασιά!

Είμαι καλά. Εξακολουθώ να ζω όπως θέλω. Βρίσκομαι στον χώρο που πάντα ήθελα. Οι φίλοι μου και οι άνθρωποι της ζωής μου είναι αυτοί που θέλω. Δεν έχω χρωστούμενα με το παρελθόν. Δεν οφείλω εξηγήσεις σε κανέναν -πια. Έχω πει σε όλους όλα όσα θα ήθλα να τους πω. Έχω κλείσει τα "βιβλία" και είμαι ελεύθερη από τις κακές επιλογές των άλλων, που κάποτε με αφορούσαν.

Η ζωή μας δεν αρχίζει και τελειώνει από το ίδιο σημείο από το οποίο άρχισε... δεν κάνει κύκλους... Κάνει στροφές , φεύγει ευθεία, ίσως κάπου κατηφορίζει αλλά και πάλι βρίσκει τον τρόπο και συνεχίζει ευθεία, ανηφορικά , μέσα από δυσκολίες μέσα από κατραπακιές , δημιουργώντας το πιο όμορφο σχήμα....  
 " Δεν μηδενίζει , δεν κάνει κύκλους..."